Schimb Gratuit pentru orice produs

Transport Gratuit peste 190 ron

Livrare Rapidă în toată România

Returnarea banilor în maxim 72h

Abonează-te la newsletter și nu rata cele mai noi oferte Moze Fashion!
Trimite!
Livrare Si Retur

LIVRARE

1. Unde îmi poate fi expediată comanda?

La adresa ta de acasă sau de la servici, niciodată la o căsuță poștală. Pe parcursul procesului de cumparare, poti indica o adresa de livrare diferita fata de cea introdusa cand te-ai inregistrat.

2. Se poate expedia în altă țară decât cea în care s-a cumpărat?

Nu, nu se poate.

3. Când voi primi comanda?

Livrarea se efectuează prin serviciul de curierat rapid. Firma de curierat Nemo Express trimite informări pe numarul dvs. de telefon sau va suna amintindu-vă că va fi efectuată livrarea. Comenzile primite în zilele de Luni, Marți, Miercuri și Joi, până în ora 15:00 vor fi procesate în aceeași zi și vor ajunge la dvs. în urmatoarea zi. Comenzile primite în ziua de Vineri până în ora 15:00 vor fi procesate și expediate în aceeasi zi, însa vor ajunge la dvs. Sâmbătă, numai dacă solicitați acest lucru. Comenzile primite Sâmbătă și Duminică vor fi expediate Luni și vor ajunge la dvs. in termen de 24-48 h din momentul expedierii.

* în cazurile excepționale, în care anumite produse nu se află pe stoc, veți fi contactată telefonic de un agent al firmei noastre. Vă asigurăm că stocurile noastre sunt afișate în timp real și facem toate eforturile pentru a preîntampina astffel de situații.

4. Pot verifica situația comenzii?

Da. În „Contul meu”, dar îți vom trimite de asemenea un e-mail/SMS pentru a te informa de modificările apărute în situația comenzii tale. De asemenea situatia expedierii noastre poate fi vizualizata pe site-ul Nemo Express. Pentru aceasta veti avea nevoie de numarul AWB-ului de expediere pe care il veti solicita agentului nostru de vanzari.

5. Ce mesaje voi primi cu privire la situația comenzii?

Un e-mail pentru a confirma recepționarea comenzii în momentul în care se realizează plata.

Un e-mail de confirmare a expedierii, când comanda pleacă din depozitele noastre spre destinația indicată de tine.

În cazul livrării la domiciliu, vei primi un SMS din partea companiei de transport în care ți se comunică data la care va ajunge comanda.

Pentru livrare la un magazin, îți vom trimite un e-mail sau SMS când comanda ajunge la magazinul ales de tine, pentru a merge să îl ridici.

6. Dacă trimit comanda la un magazin, cui îi cer pachetul?

Poți cere pachetul oricărui angajat al magazinului, nu este nevoie să treci pe la casă sau să stai la cozi. Trebuie să prezinți numărul comenzii, un document de identificare și coletul este al tău.

7. Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă când curierul livrează comanda?

După o primă încercare de a livra coletul, curierul va lăsa un aviz și va încerca să ia legătura cu tine pentru a stabili o nouă dată de livrare. Dacă dorești, poți să iei tu legătura cu curierul când primești avizul. Coletul se va reintoarce la firma de curierat undeva ramane pentru 7 zile. In cazul in care destinatarul nu va ridica coletul, acesta va fi returnat iar suma de bani pentru retur se va extrage din plata deja efectuata ramanand ca restul de bani sa fie restituiti in acelasi mod in care s-a facut plata. Pentru a evita astfel de situatii e important sa raspundeti la telefon sau sa luati legatura cu firma de curierat.

RETURNARI

Cum pot returna un articol?

Exista o singura modalitate de returnare: Clientul trebuie sa anunte in prealabil intentia de returnare a produsului, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice. Se va proceda astfel: Agentul de vanzari va efectua o cerere de ridicare a coletului la firma de curierat. Obligatia clientului este sa returneze produsul nealterat in nici un fel. Returnarea se face numai daca produsele sunt în stare perfectă, așa cum v-au fost livrate și să aibă toate etichetele atașate inclusiv documentele primite odată cu comanda.

Clientul trebuie să anunțe intenția sa de a returna sau înlocui produsele achiziționate prin e-mail sau telefonic.

Te rugam sa returnezi produsele folosind sau incluzand ambalajul original al acestora. Impreuna cu produsul returnat trebuie sa ne trimiti si toate cutiile, etichetele, instructiunile/documentele si ambalajele originale. Articolele trebuie sa se gaseasca in stare perfecta si sa fie insotite de bonul corespunzator. Nu sunt acceptate produsele pe care se gasesc urme de murdarie, pete, mirosuri sau alte deteriorari si care nu mai au etichetele atasate. De asemenea NU se vor returna accesoriile de par, bijuteriile sau lenjeria de corp.

Returnarea este gratis?

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de dvs.

Cum mi se ramburseaza banii?

Rambursarea banilor se va face în termen de 72h prin transfer bancar dupa recepționarea produselor rambursate. Iti vom restitui integral suma achitata folosind aceiasi metoda utilizata pentru a face plata. De asemenea termenul de intrare a banilor in cont va depinde si de banca cu care colaborezi. Returnarea sumei se va face in contul specificat, scazandu-se suma cheltuieililor de transport.

Daca ai vreo alta neclaritate, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului nostru online sau la numarul de telefon 0774 643 839.

Pot inlocui produsul?

Clientul poate solicita înlocuirea produselor în urmatoarele situații:

Produsul are mărimi eronat comandate.

Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt produs sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența la livrare. Costurile de retur și de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Client.

Produsul a fost livrat gresit.

In aceste conditii Clientul va semnala acest lucru imediat Societatii si va refuza receptia comenzii. Societatea va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului de către Client, fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor.

Primul schimb e gratuit, transportul celui de-al doilea urmand sa fie suportat de catre client.

Diferenta de pret dintre produse e suportata de client.

Produsul trebuie sa fie intact, cu eticheta atasata, fara pete, nepurtat si fara defecte(in afara de cele din fabrica)

Produsele returnate se trimit la adresa: Ramnicu Valcea, Strada Ferdinand I, nr. 13. Jud. Valcea, Romania.

Moze.ro îşi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.