0774.643.839
Luni-Vineri 08:00-16:30
online@moze.ro
Livrare Rapida
In toata Romania
Returnarea Banilor
In maxim 72h
Schimb Gratuit
Pentru orice produs
Livrare gratuită
Livrare gratuită peste 150 RON
Acasă
Livrare Si Retur

LIVRARE

Livrarea se efectuează prin serviciul de curierat rapid. Firma de curierat GLS Romania trimite informări pe numarul dvs. de telefon amintindu-vă că va fi efectuată livrarea.

Comenzile primite în zilele de Luni, Marți, Miercuri și Joi, până în ora 15:00 vor fi procesate în aceeași zi și vor ajunge la dvs. în urmatoarea zi. Comenzile primite în ziua de Vineri până în ora 15:00 vor fi procesate și expediate în aceeasi zi, însa va ajunge la dvs. Sâmbătă, numai dacă solicitați acest lucru. Comenzile primite Sâmbătă și Duminică vor fi expediate Luni și vor ajunge la dvs. Marți.

În cazurile excepționale, în care anumite produse nu se află pe stoc, veți fi contactată telefonic de un agent al firmei noastre. Vă asigurăm că stocurile noastre sunt afișate în timp real și facem toate eforturile pentru a nu întampina astffel de situații.

Livrarea produselor este însoțită de factură și de instrucțiunile de întreținere a produselor dvs.

Costul livrării este suportat de către Lady Lux Srl pentru cumpărăturile care depășesc valoarea de 190 lei sau care au fost selectate în acest sens. Costul livrarii unei comenzi sub 190 lei este de 15 lei.

 

RETUR

Clientul Moze poate returna produsele achiziționate în termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului. Returnarea se face numai daca produsele sunt în stare perfectă, așa cum v-au fost livrate și să aibă toate etichetele atașate inclusiv documentele primite odată cu comanda.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de dvs.

Clientul trebuie să anunțe intenția sa de a returna sau înlocui produsele achiziționate prin e-mail sau telefonic.

Rambursarea banilor se va face în termen de 72 ore prin transfer bancar dupa recepționarea produselor rambursate.

 

ÎNLOCUIREA PRODUSELOR

Clientul poate solicita înlocuirea produselor în urmatoarele situații:

Produsul are mărimi eronat comandate. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt produs sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența la livrare. Costurile de retur și de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Client.

Produsul a fost livrat gresit. In aceste conditii Clientul va semnala acest lucru imediat Societatii si va refuza receptia comenzii. Societatea va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului de către Client, fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor. Suma restituită nu include cheltuielile de transport.

Abonează-te la newsletter și nu rata cele mai noi oferte Moze Fashion!
Trimite!